Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.04.2016

Krem do rąk i ciała Oriflame – mleko i miód


Krem ten wygrałam podczas Kina Kobiet w sieci kin Helios. I muszę przyznać, że ucieszyłam się z nagrody, bo nigdy wcześniej nie miałam styczności z marką Oriflame. Wiem, że niektórzy bardzo ją lubią i często zamawiają kosmetyki z najnowszych katalogów, ale ja jakoś nigdy nie miałam okazji.
Z tego co widziałam na stronie Oriflame, krem ten kosztuje 15 zł.




Opis producenta

Rozkoszny, odżywczy krem do ciała z organicznie pozyskiwanymi ekstraktami mleka i miodu. Sprawia, że skóra jest miękka, doskonale nawilżona i pięknie pachnie przez cały dzień.





Skład

Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Se, Stearyl Alcohol, Dimethicone, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Ethylhexanoate, Carbomer, Methylparaben, Imidazolidinyl Urea, Ceteareth-20, Stearic Acid, Propylparaben, Parfum, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Isopropyl Myristate, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Hydroxycitronellal, Mel, Sine Adipe Lac, Phenoxyethanol, CI 47005, CI 14700

Woda, gliceryna, emolient, humektant, emolient, emulgator, emolient, emolient, parafina, emolient, zagęstnik, paraben, konserwant, emulgatory, paraben, zapach, konserwant, regulator pH, ciekły wosk, zapachy, miód pszczeli, mleko, konserwant, barwniki




Moja opinia 
 
Krem zamknięty jest w słoiczku o pojemności 250 ml. Opakowanie jest proste, bez ozdób i zbędnych informacji. Jedynie na nakrętce znajdziemy nazwę kremu, a na spodzie INCI. Trochę brakuje mi tu dokładniejszego opisu. Lubię je sobie czasem poczytać. Mimo to słoiczek ładnie prezentuje się na półce.
Po otworzeniu słoiczka widzimy sreberko, więc mamy pewność, że nikt nie dotykał kosmetyku przed nami.
Krem ma lekką konsystencję. Łatwo i szybko rozprowadza się po ciele, ale trzeba chwilkę poczekać nim się wchłonie. Krem ma za to ładny zapach, taki miodowo-mleczny, lekko słodki. Skóra po  jego użyciu jest gładka, miękka i delikatnie pachnąca. A co najważniejsze wydaje się dobrze nawilżona.
Krem dobrze się też sprawdza, jeśli chodzi o nawilżenie dłoni. Pozostawia na nich delikatną warstwę ochronną, ale nie na długo.
Krem mógłby mieć lepszy skład. Ekstrakty z miodu i mleka niestety znajdują się na końcu listy. W kremie jest też parafina, więc nie wszystkim kosmetyk przypadnie do gustu.
Kremu używało mi się przyjemnie, ale raczej nie kupię go ponownie.


Lubicie kosmetyki Oriflame? Znacie ten krem?

Pozdrawiam,
AnnKa



Przypominam, że możecie śledzić mój profil na Facebooku i Instagramie.